Reklamní předměty nakupují společnosti pro návštěvníky různých akcí a pro své klienty.
Proč nakupovat reklamní předměty?
Nakoupíte-li reklamní předměty pro své klienty či jako materiál na Váš stánek na nějaký veletrh nebo akci získáte za pár korun potencionálního zákazníka. To, že reklamní předměty fungují nám dokázala i zahraniční studie Advertising Specialties Impressions Study
Jak vybrat reklamní předměty?
Většina zákazníků při nákupu reklamních předmětů dělá jednu zásadní chybu. Vybírá reklamní předměty, které se mu líbí. Ano, máte pravdu, reklamní předmět musí vypadat dobře. Co je nejdůležitější, tak je aby reklamní účel splnil účel. Reklamní předměty pro stávající klienty by měli být jiné než pro potencionální klienty.
Pozor na rutinu!
U hodně společností je špatně, že každý rok objednávají stejné reklamní předměty. Důležité je být s výběrem předmětů kreativní. Pokud se vžijete do klienta, určitě bude raději, pokud dostane každý rok jiný reklamní předmět.
(př. velmi pěkný příklad může být i dětské menu v McDonaldu s hračkou)
Kvalita reklamních předmětů
Nejdůležitější je určitě výběr kvalitních reklamních předmětů, raději investujte o 10% více a nakupte kvalitní reklamní předměty, než aby jste rozdávali něco, co je nekvalitní a nebude na to „hrdí“.
Máte-li zájem o reklamní předměty s vašim potiskem/logem, neváhejte nás kontaktovat. Dokážeme Vám se vším poradit, napište nám a přesvědčte se sami.
VYBRANÉ REKLAMNÍ PŘEDMĚTY Z NAŠÍ TVORBY